Vzdálený přístup k EIZ nefunguje...

Pokud se vám nedaří nastavit vzdálené připojení k elektronickým informačním zdrojům, obratťe se na nás nejlépe pomocí e-mailu na adrese . Abychom vám byli schopni pomoci, uveďte prosím v e-mailu následující informace:

  • vaše UČO
  • používáte-li OpenVPN, EZproxy nebo Shibboleth nebo automatické odkazy zde na Portále EIZ;
  • z jakého počítače přistupujete, kde je tento počítač umístěn (např. domácí počítač, počítač v knihovně na filozofické fakultě apod.);
  • jaký používáte prohlížeč (Chrome, Firefox, Edge, Safari, Internet Explorer, ...);
  • na jaký zdroj se vám nedaří přistoupit (jeho přesná URL);
  • text, který to při nepovedeném přístupu ke zdroji hlásí (můžete i sejmout obrazovku s tímto textem a poslat nám ji v příloze mailu);
  • co vám píše náš test přístupu (zejména co je napsáno na řádku Adresa počítače, který vyslal požadavek);
  • zkuste uvést, jaký je váš poskytovatel internetového připojení;
  • uveďte jakékoli další informace, o kterých máte pocit, že by mohly být důležité (mám malou domácí síť apod.).

Uvedete-li přesně výše požadované informace, pak máte mnohem větší šanci, že budeme schopni vám pomoci rychle a především efektivně.